Klantenservice

Bestelling & Levering

Wat is de levertijd?

Voor 21:00 uur besteld, is de zelfde dag ingepakt en verzonden. *uitzonderingen daargelaten.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland: € 6,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

België: €10,59 voor bestelling onder de €75,-
Gratis voor bestellingen vanaf €75,-

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Mocht je voor 16:00 uur een aanpassing willen doen, mail of bel mij. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren?

Je kunt je bestelling laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren.

Hoe kan ik een kortingscode of cadeaubon inleveren?

Het inwisselen van een kortingscode of cadeaubon is zeker mogelijk. Als je producten in je winkelmandje hebt geplaatst krijg je een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is en dat je deze eenmalig kan gebruiken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Om jouw betalingen veilig te laten verlopen heb ik gekozen voor een gespecialiseerd bedrijf die alle betalingen verwerkt, namelijk Mollie.

Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer.

Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten. 

Bancontact
Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact

Kredietkaarten (Visa, Mastercard en Maestro)

Je kredietkaart gegevens worden beveiligd verstuurd via een SSL-beveiligde server. Zodra we je kredietkaart gegevens gecontroleerd hebben, is je bestelling in orde.

Je kredietkaart organisatie vraagt je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met kredietkaarten.

PayPal
Je betaalt veilig en snel via PayPal.

iDEAL-betaling
Je betaalt via iDEAL snel, makkelijk en betrouwbaar.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Mits het product nog gesloten is en de verpakking geen beschadiging heeft opgelopen.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag retour. Enkel de kosten voor retour zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met mij opnemen via info@vivehuidtherapie.nl. Ik zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kan ik mijn product omruilen?

Heb je je toch bedacht en wil je een  product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@vivehuidtherapie.nl. Wel dien je zelf de kosten voor terugzending van het product te voldoen.

 

Help, ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer (voor 16:00 uur) de bestelling nog voor je te wijzigen.

Garantie & Klachten

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Ik doe mijn uiterste best om je producten in topconditie af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@vivehuidtherapie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Afspraak / behandelingen

Wat is het verschil tussen een huidtherapeut, een schoonheidsspecialiste en de dermatoloog?

Een dermatoloog is een arts die gespecialiseerd is in huid-, nagel en haar problemen. Een dermatoloog heeft een zesjarige universitaire artsenstudie gedaan, gevolgd door een vijf jarige specialisatie tot dermatoloog. Deze titel is beschermd. 

Een huidtherapeut is een paramedicus gespecialiseerd in de zieke en beschadigde huid. Een huidtherapeut heeft een vierjarige bachelor HBO Huidtherapie afgerond. Deze titel is beschermd. 

Een huidspecialist is een schoonheidsspecialist welke de gezonde huid verzorgt. Een schoonheidsspecialist heeft een driejarige niveau 3 of 4 MBO opleiding gevolgd. Deze titel is niet beschermd. Dit betekend dat iedereen in Nederland zich schoonheidsspecialist mag noemen, zonder hiervoor opgeleid te zijn. 

Bij VIVE Huidtherapie wordt alleen gewerkt met HBO geschoolde huidtherapeuten met een registratie in het Kwaliteitsregister Paramedici en een lidmaatschap bij de beroepsvereniging NvH.

Ik wil een afspraak maken voor een behandeling, maar weet niet welke behandeling ik moet kiezen

Geen probleem! Kies bij behandelingen voor de optie ‘intake’ of ‘intake + behandeling op advies’ tijdens deze afspraak bespreken we je wens in huidverbetering, bekijk ik je huid en geef ik advies over welke producten en behandeling het beste bij je huid past.

Doet een behandeling pijn?

Daar kan ik een kort antwoord op geven: nee, een behandeling doet geen pijn. 

Het kan zijn dat een behandeling niet prettig aanvoelt, maar ik laat je van te voren altijd even voelen hoe het aanvoelt voordat ik start en bereid ik je voor op wat er gaat komen.

Mijn klanten keren terug, dus dat zegt genoeg toch! 

Welke behandelingen zijn er?

Afgelopen jaren heb ik gezien welke behandelingen écht doen wat ze beloven en welke behandelingen minder effectief zijn. 

Met dit in gedachten focus ik mij momenteel op peelings, microneedling, HydraFacial en de Cosmelan behandeling. 

Dat zijn de behandelingen waar ik dagelijks enorm enthousiast van wordt en welke bewezen effectief zijn.

Kan ik mijn behandeling vergoed krijgen bij mijn zorgverzekeraar?

Dat hangt van je zorgverzekering af, maar het is goed mogelijk! 

Een gezichtsbehandeling voor acne (of littekens) valt onder je aanvullende verzekering.  De vergoedingen in kosten en betaling hiervan verschillen per zorgverzekering. 

Neem voor de zekerheid contact met je zorgverzekering op om er achter te komen of je hiervoor verzekerd bent.

Wil je volgend jaar zeker weten dat je behandelingen vergoed worden door je verzekering, lees dan deze blog. Daar deel ik al mijn tips waar je op moet letten.

Ik wil mijn afspraak annuleren, hoe doe ik dat?

Als het goed is heb je na het maken van je afspraak een bevestiging ontvangen in je mailbox (check ook je spam!). Daarin kun je de afspraak annuleren of een nieuwe datum & tijd kiezen om je afspraak te verplaatsen.

Let op! Bij annuleringen binnen 48 uur voor de afspraak ontvang je een 50% factuur en bij annuleringen binnen 24 uur ontvang je een 100% factuur. 

Geen e-mail ontvangen? Stuur mij dan een mailtje op info@vivehuidtherapie.nl 

Er is geen plek meer deze maand voor een behandeling, kan ik op de wachtlijst?

Bij VIVE Huidtherapie werken we inderdaad met een wachtlijst. Je geeft op de dag van je keuze aan dat je op de wachtllijst wilt. Mocht er last minute een plekje vrijkomen, dan bel ik je direct op! 

Ook raad ik je aan om mijn instagram in de gaten te houden, daar deel ik ook regelatig nieuwe beschikbare plekjes. 

Ik ben zwanger mag ik dan een huidbehandeling ondergaan?

Jazeker! Ook als je zwanger bent zijn er behandelingen die je mag ondergaan om je huid te verbeteren. De producten en behandeling die ik dan uitvoer zijn veilig voor jou & je baby. Vind je het spannend en wil je eerst even overleggen? Stuur me dan gerust een mailtje op info@vivehuidtherapie.nl of stuur mij een berichtje op +31 (0)6 15 64 71 26. Dan bespreken we de mogelijkheden.

Ik heb een afspraak gemaakt maar geen bevestiging ontvangen

Dat is niet de bedoeling! Neem contact met mij opneemt en laat weten welke dag + tijd je had geboekt dan controleer ik je afspraak. 

Mailen kan naar info@vivehuidtherapie.nl of stuur een berichtje op +31 (0)6 15 64 71 26

Hoe snel zie ik resultaat?

Dat is afhankelijk van je huid doel, huidtype en de hoeveelheid behandelingen. Bij de meeste van mijn klanten is na 2 maanden goed resultaat te zien!

Mag ik sporten na een behandeling?

Liever niet. Een huidbehandeling is topsport voor je huid. Na de behandeling kan je huid rood en gevoelig zijn. Om het resultaat niet in de weg te zitten adviseer ik om na een behandeling niet te gaan sporten. De volgende dag kan het wel! 

Mag ik make up op na een behandeling?

In make up kunnen ingrediënten zitten die je huid verstoppen en irriteren. Het is zonde van de moeite en het geld om na je huidbehandeling slechte make up op je gezicht te gebruiken. 

Wil je toch graag foundation dragen om roodheden te verminderen kies dan voor de IMAGE Skincare Flawless foundation, deze bevat huidverbeterende ingrediënten en herstelt en kalmeert je huid na een behandeling.

Hoe vaak raad je me aan een behandeling te doen?

Dat is afhankelijk van je huid doel, huidtype en de hoeveelheid behandelingen.  Om resultaat te behouden raad ik je 1 behandeling aan per 6-8 weken. Volg je een kuur dan mag je 1 keer per 2 weken een behandeling ondergaan.

Ik ga trouwen en wil graag een mooie huid voor mijn trouwdag.

Allereerst gefeliciteerd! Super leuk dat je gaat trouwen. Iedere bruid wil stralen op haar bruiloft zonder onzeker te zijn over haar huid. Ook voor jou is dat mogelijk! 

Tijdens de intake maken we een plan om je huid helemaal wedding proof te maken. Afhankelijk van je huid wensen en de datum van dat je gaat trouwen kijken we wat er mogelijk is en hoeveel behandelingen daarvoor nodig zijn. 

>>> Maak hier een afspraak voor een intake.<<<

Keurmerken

Webwinkel Keurmerk

Klanttevredenheid staat bij mij hoog in het vaandel en daarom ben ik aangesloten bij Webwinkelkeur. Dit betekent dat je veilig online kunt winkelen met duidelijke leveringsvoorwaarden.

Als je winkelt bij VIVE Huidtherapie weet je dat:

  • Je veilig kunt betalen
  • Je zeker weet bij welk bedrijf je winkelt
  • Je privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door VIVE Huidtherapie wordt nageleefd
Trusted Shops

Grote kans dat je de badge aan de rechterkant al hebt zien staan? 

Bij een online aankoop heb je meestal geen persoonlijk contact met de shop en kun je het product nog niet vasthouden of de geleverde dienst ervaren. Trusted Shops heeft deze webwinkel gecertificeerd en biedt jou de mogelijkheid aan om je aankoop te verzekeren. Zo kun je zonder zorgen of risico bestellen.

Alle eisen waaraan moet worden voldaan om het Trusted Shops keurmerk te verkrijgen, kun je nalezen in de kwaliteitscriteria.

De Trusted Shops kopersbescherming
Direct na het plaatsen van je bestelling kun je met slechts één klik je aankoop gratis laten verzekeren via Trusted Shops tot € 2.500, ongeacht de gekozen betaalmethode. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, dan staat Trusted Shops voor je klaar. Toekomstige aankopen bij door gecertificeerde Trusted Shops webwinkels zullen ook automatisch worden verzekerd. De verzekeringsperiode bedraagt 30 dagen per aankoop.

De garantie- en deelnamevoorwaarden zijn van toepassing.

Registreren & mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin op ‘mijn account’ te klikken. Deze staat rechts in de hoek van de pagina naast je winkelmand. Na het invullen van je gegevens klik je op ‘registreren’ en je account is aangemaakt. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als je je wachtwoord vergeten bent, vul je onder inloggen je e-mailadres in. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het niet? Klik dan direct op deze link

 

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Je wijzigt je wachtwoord gemakkelijk op deze pagina

Bereikbaarheid

Hoe kom ik bij VIVE Huidthearpie?

Het adres van de praktijk is: Zwaaikom 9 in Katwijk aan zee.  De praktijk is goed bereikbaar met de auto, fiets als openbaar vervoer. 

Met de auto: 

Er zijn twee parkeergarages op 3 min lopen van de praktijk. 

Dit zijn Parkeergarage Princehaven en Parkeergarage Tramstraat. Bij beiden betaal je tussen 9:00 en 19:00 uur €1,80 per uur. Tussen 1 oktober en 31 maart is de eerste 2 uur parkeren in de parkeergarage gratis. 

Op straat parkeren voor de praktijk is ook mogelijk hier geldt het tarief van €3,00 per uur van 9:00 tot 21: uur en mag je maximaal 90 minuten staan. 

Met het openbaar vervoer:

De praktijk is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf Leiden Centraal rijd bus 31 richting Katwijk. Stap uit bij halte Katwijk Centrum. Vanaf daar is het 3 min lopen naar de praktijk.

Producten

Hoe weet ik welke producten het meest geschikt zijn voor mijn huid?

Op de website vind je per huidprobleem welke producten ik aanraad. De producten die je daar vind zijn geselecteerd op huidtype en op basis van de ingrediënten die de producten bevatten. Ook kijk ik naar het percentage werkzame stoffen en de samenstelling van ingrediënten. 

De keuze van producten kan lastig zijn, omdat niet alleen de ingrediënten maar ook de volgorde van gebruikte producten meespeelt als het gaat om het verbeteren van je huid. Kom je er zelf niet uit, vraag dan vooral mijn hulp. Met mijn jarenlange ervaring als huidtherapeut doe ik niets liever dan met je meedenken! 

Plan hier een afspraak voor een intake, dit kan ook op afstand!

Welke producten kan ik gebruiken tijdens mijn zwangerschap?

Er zijn heel veel producten die je kunt gebruiken tijdens je zwangerschap, waarschijnlijk meer dan je denkt! In de webshop kun je filteren op ‘veilig tijdens zwangerschap’. Daarnaast staat bij elk product specifiek vermeld of deze geschikt is bij zwangerschap.  

Mocht je twijfelen of er zelf niet uitkomen neem dan hier contact met me op.

Een product is uitverkocht, hoe snel wordt het weer bevoorraad?

Wekelijks komt er een nieuwe voorraad van producten binnen. Is het product uitverkocht hou dan de webshop in de gaten. Je kan me ook een bericht sturen dan laat ik het je weten wanneer ik verwacht het product weer op voorraad te hebben.

Ik gebruik alle producten, maar zie geen verschil wat moet ik doen?

Huidverbetering kost tijd. Sommige producten hebben een aanlooptijd nodig. Daarnaast is het belangrijk dat je de producten gebruikt op de juiste manier gebruikt. Op de pagina van het desbetreffende product vind je de instructies hoe je het beste het product kunt gebruiken en waar je op moet letten. 

Doe je alles zoals voorgeschreven en zie geen verschil, neem dan hier contact met me op of plan een advies call in. Ook op afstand denk ik met je mee en is huidverbetering mogelijk. Het is soms even zoeken naar de juiste producten voor jouw huid, ik je in die zoektocht.

Ik wil een product cadeau geven wat raad je aan?

Huidverzorging cadeau geven kan lastig zijn. Elke huid is immers anders! 

Om miskopen te voorkomen raad ik je daarom aan om een cadeaubon cadeau te geven. Een cadeaubon kan gebruikt worden voor een behandeling of om producten aan te schaffen in de webshop. 

Bestel hier je cadeaubon

Verkoop je ook cadeaubonnen?

Jazeker! In de webshop vind je verschillende cadeaubonnen met een waarde tussen de €20,- en €250,-

Bestel hier je cadeaubon

Verzending

Ik woon niet in Nederland kan ik een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! VIVE Huidtherapie verzend binnen Europa.  

Ik woon in België kan ik een bestelling plaatsen?

Zeker weten! De verzendkosten voor België zijn €10,59 voor bestellingen onder de €75,-. Voor bestellingen boven de €75,- is de verzending gratis.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!

Dat is niet de bedoeling en vind wij natuurlijk erg vervelend. Mailen kan naar info@vivehuidtherapie.nl of stuur een berichtje op +31 (0)6 15 64 71 26 

Dan ga ik ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Wat vervelend! Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Onze pakketjes worden met zorg ingepakt, maar het blijft mensenwerk. 

Controleer eerst je bestelbon, om te checken welk artikel er mist.  Heb je een ander product ontvangen dan je hebt besteld of mis je een artikel die wel op je bestelbon staat? 

Neem dan contact op met info@vivehuidtherapie.nl of stuur een berichtje op +31 (0)6 15 64 71 26 

Let op! Alleen ongeopende en opgebruikte producten nemen wij retour!

De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer verkocht worden.

Ik heb een verkeerd/beschadigd of defect product ontvangen.

Dat is niet de bedoeling! Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Om je goed te kunnen helpen vragen we je contact op te nemen met info@vivehuidtherapie.nl of stuur een berichtje op +31 (0)6 15 64 71 26.

Het helpt als je een foto meestuurt wanneer je product beschadigd of defect is. Dan kan ik achterhalen waar het fout is gegaan en eventueel contact opnemen met de leverancier. 

De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer verkocht worden.

Hoe weet ik in welke volgorde ik producten moet gebruiken?

Bij alle producten in de webshop vind je onder het kopje ‘Gebruik’ de manier hoe je dit product kunt inzetten. Ik raad je aan deze informatie goed door te lezen, zodat je per product weet hoe je die het beste kan gebruiken en waar je op moet letten. 

Als basis volgorde kun je aanhouden: 

‘s ochtends: 

  • Reinigen met cleanser 1 
  • Reinigen met cleanser 2
  • Serum 
  • Oogcrème 
  • Dagcrème met SPF 
  • Make up 

‘s avonds: 

  • Reinigen met cleanser 1 
  • Reinigen met cleanser 2
  • Serum
  • Nachtcrème 

Een exfoliant of masker kun je het beste s avonds gebruiken na het reinigen van je huid, maar voor het gebruik van je serum & nachtcrème. 

Mocht je meerdere producten hebben aangeschaft en twijfel je of je deze tegelijk kan gebruiken? Neem gerust contact met mij op.

Ik wil een product bestellen, die niet (meer) in het assortiment zit

Alleen de beste producten met  bewezen werkzame ingrediënten zijn te koop bij VIVE Huidtherapie. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe producten en volg de uitkomsten van wetenschappelijke skincare onderzoeken op de voet. Het kan dus voorkomen dat ik een product vervang door een beter product. 

Mocht je opzoek zijn naar een specifiek product neem gerust contact met mij op.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen

Soms komt je bevestigingsmail in de SPAM / ongewenste e-mails terecht van je mailbox. 

Mocht de mail daar ook niet in zitten neem dan contact met mij op.

Ik woon in de buurt van de praktijk, kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Jazeker, je bent van harte welkom in de kliniek! Leuk om een gezicht te zien bij een bestelling. 

Stuur ons vooral een email met wat je wilt afhalen, dan zetten wij het voor je klaar even geven we aan wanneer je het kan komen afhalen. info@vivehuidtherapie.nl

Questions are the root of all answers.
Don’t Be Shy!

De waardering van www.vivehuidtherapie.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 438 reviews.